Interfata diagnoza auto ELM v3 Euroscan USB cu cip STN 1170 , fabricata in Polonia
Driver gasiti in subsolul paginii
Este similara interfetei ELM v2 , pentru mai multe informatii accesati link-ul acesteia :
www.autoscan.ro/Interfata_diagnoza_ELMv2_Euroscan.htm

Diferenta intre interfata v2 si interfata v3 consta in posibilitatea de a accesa protocoalele MS CAN si HS CAN specifice grupului Ford .
Interfata are o modificare constructiva cu switch intern ce ii permite sa functioneze corect cu programele FORScan si ELMConfig , programe ce permit comenzi avansate .
Protocoale suportate in corelatie cu aceste softuri :
FORD CAN HS
MS FORD CAN
FORD SCP
FORD 9141
Separat, interfata functioneaza si ca o interfata normala, ELM - cu alte aplicatii compatibile cu interfetele ELM , citind protocoale standard OBD2 ( prezente , in general pe masinile pe benzina dupa 2000 si diesel dupa 2004 - in Europa), precum si cu aplicatii dedicate gen MultiEscuScan pentru grupul Fiat sau Renolink pentru Renault, etc. :
- ISO15765-4 (CAN)
- ISO14230-4
(Keyword Protocol 2000)
- ISO9141-2
(Asian, European, Chrysler vehicles)
- J1850 VPW (GM vehicles)
- J1850 PWM (Ford vehicles)

Este conceputa pentru diagnoza autovehiculelor cu conector standard OBD2, prezent pe masinile fabricate dupa 1996 , inclusiv pentru modele cu CAN. Suporta automat protocoalele MS CAN si HS CAN prezente pe modelele Ford ( folosind aplicatiile FORScan si ELMConfig ) precum si pe cele cu o singura line CAN . Interfata se conecteaza la portul USB si este prevazuta cu LED-uri ce semnailzeaza functionarea .
Noile cipuri STN sunt de zeci de ori mai rapide decat vechile cip-uri ELM 327 , datele in timp real se transmit fara intarzieri . Permite citirea/ stergerea codurilor de eroare precum si vizualizarea de date in timp real .
LED-urile Rx si Tx lumineaza intermitent in timpul comunicarii cu vehiculul .
Prin intermediul MS CAN si HS CAN se pot configura diverse sisteme prezente in vehiculele Ford, cum ar fi :
Powertrain Control Module (PCM)
Transmission Control Module (TCM)
4x4 Control Module (4x4)
Anti-Lock Brake System (ABS)
Electronic Parking Brake (EPB)
Variable Assist Power Steering (VAPS)
Steering Angle Sensor Module (SASM)
General Electronic Module (GEM)
Restraint Control Module (RCM)
Hybrid Electronic Cluster (HEC) |
Navigation Controller (NAV)
Front Lighting Control Module (FLM)
Headlamp Control Module (HCM)
Audio Control Module (ACM)
Audio Rear Control Unit (RCU)
Electronic Air Temperature Controller (EATC)
Driver Door Module (DDM)
Driver Seat Module (DCM)
Parking Aid Module (PAM)
Tire Pressure Monitor (TPM) |
De aemeni, suporta si urmatoarele modele de Mazda ( motorizari pe benzina ) :
Mazda 323 BA
Mazda 323 BJ
Mazda 626 GE
Mazda 626 GF
Mazda 626 GF


Driver-ul se poate descarca de mai jos, dupa instalare verificati in Device Manager daca interfata este recunoscuta si Windows-ul a atribuit un numar portului respectiv (COM3 de exemplu)
baud pana la 921600 teoretic si la cea cu bluetooth pana la 128000, dar producatorul
modulului bluetooth recomanda viteza maxima de 115200 baud, am setat si este
comparabila cu scantool mx la viteza si parametri